Iskanje
0Item(s)

Košarica je prazna

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogosta vprašanja

Kdaj prejmem naročeno, če naročim danes?
Pakete se trudimo odpošiljati kar najhitreje, v 1 do 2 delovnih dneh. Če naročiš do 13:00 ure bo paket pri tebi že naslednji delovni dan. Naročila oddana po 13:00 uri pa bodo odposlana naslednji dan.

Kako lahko plačam?
Na voljo imaš več načinov plačila:
1. Po povzetju: Pošta Slovenije ti bo paket dostavila na želeni naslov, ti pa dostavnemu kurirju plačaš z gotovino ali plačilno kartico (vse plačilne kartice razen Diners). V primeru, da te v času dostave ni doma, ti v poštnem nabiralniku pustijo obvestilo o pkaetu, ki ga nato lahko prevzameš na svoji poštni enoti.
2. Po predračunu: paket bo odposlan takoj, ko prejmemo tvoje plačilo na naš bančni račun, ki ga preverjamo vsak dan do 13:00 ure.
3. Paypal: v tem primeru izberi način plačila Paypal in sledi navodilom na ekranu.

Kaj pa poštnina?
Poštnina je za celotno Slovenijo enotna in znaša 2,99€. Če pa boš zapravila več kot 40€ (kar pri taki izbiri ne bo težko!), pa ti poštnino podarimo.

Ali lahko dobim originalni račun na podjetje?
Vsekakor! Pri naročilu v Opombe napiši podatke podjetja (ime, naslov, davčna številka). Originalni račun bo nato prispel skupaj s paketom.

Kako pa je z dostavo?
Za varno in hitro dostavo vašega paketa bo poskrbel naš zanesljivi partner Pošta Slovenija. Paket ti bodo dostavili na naslov, ki si ga vpisala pri naročilu. Če te ob dostavi ni na naslovu, ti kurir pusti obvestilo z vsemi potrebnimi informacijami (SMS, e-mail, listek z obvestilom). Tega nato lahko prevzameš v roku 14 dni.

Kaj pa, če se pojavi problem pri dostavi ali vsebini paketa?
Obrni se na nas: info@coco.si in z veseljem ti bomo pomagali razrešiti težavo. Na voljo pa ti je tudi Pošta Slovenija na 02 449 20 00 ali pa info@posta.si - oboje od ponedeljka do petka med 7:30 in 19:00.

Če je paket poškodovan nam pošlji fotografijo, da lahko takoj ukrepamo. Če je vsebina paketa poškodovana ali meniš, da gre za kakršnokoli napako, nam prav tako pošlji fotografijo in opiši
svoj problem na info@coco.si in kar najhitreje ti bomo priskočili na pomoč.

Je možno izdelke osebno prevzeti?
Ker vam želimo zagotavljati najboljše cene, nimamo prodajnega prostora, kjer bi si lahko napasli oči, temveč skladišče, ki kar poka od delovne vneme in hitenja. Zato osebni prevzem žal ni mogoč.

Kaj pa, če mi naročeni izdelek ne ustreza?
V tem primeru nam to kar najhitreje sporoči na info@coco.si. Imaš namreč 14 dni časa, da izdelek vrneš ali zamenjaš. Več o tem si preberi v »Splošni pogoji poslovanja«.