Iskanje
0Item(s)

Košarica je prazna

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji

Za dostop do spletne strani www.coco.si in njeno uporabo, vključno z dostopanjem do vseh izdelkov in storitev, ki so na voljo prek te spletne strani (s skupnim imenom »storitve«), veljajo naslednji pogoji in obvestila (»pogoji poslovanja«). Z uporabo storitve se strinjate z vsemi pogoji storitve, ki se lahko osvežujejo. Z uporabo storitve potrjujete, da ste seznanjeni z vsemi najnovejšimi pogoji poslovanja in stran pogoji poslovanja redno pregledujete.

Dostop do spletne strani je uporabnikom dovoljen zgolj kot kratkotrajnim obiskovalcem spletne strani. Pridržujemo si pravico, da umaknemo ali spremenimo storitev brez predhodnega obvestila. Za nedostopanje do vsebin ali nedosegljivost spletne strani iz kakršnegakoli razloga ne nosimo nikakršne odgovornosti. Prav tako ne nosimo nikakršne odgovornosti, če iz kakršnega koli razloga, ta spletna stran ni na voljo v vsakem trenutku ali v katerem koli obdobju. Dostop do nekaterih delov ali celotne vsebine se lahko občasno tudi omeji.

O NAS
MSN d.o.o.

Mesarska cesta 4B, 1000 Ljubljana

Davčna št.: 53366557

Matična št.: 6556833000

Davčni zavezanec: NE

IBAN: SI56 6100 0001 8599 030 - odprt pri Delavski hranilnici

Telefon: 051 750 190

e-mail: info@coco.si

NAKUP IZDELKOV
Z oddajo naročila za nakup izdelka se strinjate z naslednjimi pogoji.
Vsa naročila so odvisna od razpoložljivosti izdelkov in potrjene cene naročila. Časi ODPREME BLAGA se lahko razlikujejo glede na razpoložljivost in dostavne roke. Za vse zamude dostavnega roka, kamor spadajo poštne zamude ali zamude zaradi višje sile, nismo odgovorni. Ob oddaji naročila izpolnite svoje podatke, za katere obvezujete da so točni in resnični.

NAROČILO
Za potrditev naročila in nakup blaga se šteje oddano spletno naročilo, kjer se hkrati z oddajo naročila sprejme tudi te pogoje poslovanja.

CENE
Vse cene,ki so objavljene na spletni strani https://www.coco.si so navedene v EUR. Nismo zavezanci za obračun DDV po 1. točki 94. člena ZDDV-1. Pri nakupu veljajo cene v trenutku
potrditve naročila. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. Stroški dostave se zaračunavajo dodatno; dodatni stroški so jasno prikazani in so vključeni v “celoten strošek” ob oddaji spletnega naročila.

Trudimo se zagotoviti, da so vse informacije in opisi, ki se pojavljajo na tej spletni strani točni. Če odkrijemo napako v ceni pri vašem naročilu, vas bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili in vam ponudili možnost ponovnega nakupa ali preklica naročila. Če z vami ne bomo mogli priti v stik, bomo tako naročilo obravnavali kot preklicano. Če je bilo tako naročilo plačano vnaprej, pa bi ga nato želeli preklicati, ste upravičeni do vračila polne kupnine.

Pridržujemo si pravico, da ne izpolnimo naročil, ki niso bila v skladu s temi pogoji poslovanja.

NAČINI PLAČILA:
Plačilo je možno:
1.po povzetju
2.po predračunu na transakcijski račun
3.s plačilnimi karticami, preko sistema Paypal

Podatke za plačilo na transakcijski račun prejmete na zaključku naročila. Te podatke skrbno shranite ali si jih natisnite.

POGODBA:
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljavca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu v
rubriki MOJ RAČUN.

PRITOŽBE
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožb, sporov ali težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na elektronski naslov info@coco.si. Pritožba se odda na naslov ponudnika pisno. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na vse pritožbe se ponudnik odzove pisno ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviruzakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost
potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se po svojih najboljših močeh ponudnik prizadeva, da se morebitni spori rešujejo sporazumno.

Dne 14.11.2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ( Url. RS št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS).
ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO IZDELKA
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. V tem primeru se pošiljka lahko vrne samo s priporočeno pošiljko, zaradi dokazil o vračilu.

V primeru, da vam prejeti izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte info@coco.si in nam izdelek nato v roku 14 dni vrnite. Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:

  • neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži
  • izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,
  • embalaža izdelkov mora ostati originalno zaprta,
  • čevlji morajo biti vrnjeni v škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in lepilnim trakom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo,
  • zaščitna folija na kopalkah ne sme biti odstranjena,
  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več možno.
  • Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpošljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli. škatlo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo, nanjo ne pišite in ne lepite poštnih nalepk in selotejpa, saj takšna škatla ni več uporabna.

Odpiranje embalaže vrnjenih artiklov vedno SNEMAMO kot dokaz o morebitni uporabi izdelkov.

V primeru vračila kupnine, na kopijo računa dopišite št. vašega TRR oz. oziroma navedite način plačila. Vračilo bo izvedeno na enak način, kot je bila plačana kupnina. Pri načinu plačila prek Paypal računa, vse stroške vračila, vključno s provizijami, nosi kupec. Če je naročilo vsebovalo več artiklov IN/ALI je bilo v vrednosti višji od 40,00€, ter je kupec vrnil vse artikle iz naročila, se vrnjena kupnina zmanjša za manipulacijske stroške v višini 4,90€. Kupnino nakažemo na TRR v roku 14 delovnih dni.

POSTOPEK PRI NAKUPU IZDELKA

Naročanje izdelkov poteka preko naše spletne strani www.coco.si .

Potrditev naročila je izvedena avtomatično, s povratnim e-mailom, ki vsebuje vse podatke o naročniku in naročenem blagu, strošku, načinu plačila.

DOSTAVA
Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije.

Poštnina je enotna za celo Slovenijo in znaša 2,99 €.

Poštnina se ne obračuna pri nakupu nad 40 EUR.

Poštnino kupec poravna skupaj s kupnino proizvoda, ki ga plača preko UNIVERZALNEGA PLAČILNEGA NALOGA, PLAČILNE KARTICE ALI PO PREDRAČUNU. Enako velja za naročeno
blago, ki se plača PO POVZETJU.

Če med dostavo niste dosegljivi na izbranem naslovu, vas bo Pošta Slovenije obvestila o možnostih prevzema preko SMS sporočila, e-maila ali listka z obvestilom. Paket lahko prevzamete v 14 dneh.

Če bo kupec želel preklicati naročilo, bo to lahko storil v roku dveh ur, od prejema potrditve naročila na svoj e-mail, s klicem na telefonsko številko: 051/750-190, vsak delavnik med 9. in 15. uro ali na e- mail: info@coco.si.

V primeru, ko naročeno blago še ni odposlano, kupcu ne nastanejo nikakršni stroški.

Odstop od naročila je možen tudi v primeru, ko vas preko vaših kontaktnih podatkov obvestimo, da določenega artikla trenutno ni na zalogi.

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

Podjetje MSN d.o.o. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile. Podjetje MSN d.o.o. ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave izdelkov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube izdelka ali ne dostavljenega izdelka. V primeru predhodnega plačila izdelka vam stroške za nakup ne dostavljenega izdelka vrnemo na vaš račun.

Odstop od pogodbe in vračilo izdelka
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa.